გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა






გაკვეთილის მთავარი თემა
თამარ მეფე
სწავლების საფეხური
VI კლასი ჩვენი საქართველო
მოსწავლეთა პროფილი
29 მოსწავლე
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
საზ. მეც.V-VI.6.
მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს სხვადასხვა ისტორიულ ეპოქაში საქართველოში არსებული  მმართველობის ფორმები.
საზ. მეც.V-VI.7.
მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს  საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართველობაში მონაწილეობდნენ.
საზ. მეც.V-VI.8.
მოსწავლეს შეუძლია  იმსჯელოს პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მოსწავლე ახასიათებს ხვადასხვა
 ისტორიულ   ეპოქაშისაქართველოში
 არსებულიმმართველობის ფორმებს.
მოსწავლე შეძლებს დაახასიათოს საქართველოს
ისტორიის გამორჩეულიპიროვნებები
,რომლებიც ქვეყნის მმართველობაში 
მონაწილეობდნენ .
მოსწავლე მსჯელობს პიროვნებებისა და სხვადასხვა 
სოციალური ფენის როლზესაქართველოს 
ისტორიაში.
წინასწარი ცოდნა  
მოსწავლეებმა იციან საქართველოს
  მდებარეობა პატარა ინფორმაცია
საქართველოს მეფეების შესახებ.
 როგორ მოიძიონ მასალები,
როგორ იმუშაონწყვილებად,
ინდივიდუალურად.
შეფასების საგანი და პროცედურებიმოსწავლეებმა იციან საქართველოს
  მდებარეობა პატარა ინფორმაცია
საქართველოს მეფეების შესახებ.
 როგორ მოიძიონ მასალები,
როგორ იმუშაონწყვილებად,
ინდივიდუალურად.
მოსწავლეები ფასდებიან წინასწარ
შედგენილიდა მათთვის ცნობილი
შეფასების სქემის მიხედვით.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
წიგნი, რუკა, ცარცი, დაფა,
წყარო,დოკუმენტური მასალა
გაკვეთილის მსვლელობა
1 ფაზა-გამოწვევა
აქტივობა 1-კითხვა პასუხი -6 წ
2ფაზა-სიღრმისეული წვდომა
აქტივობა3.ინფორმაციის მიწოდება-10 წ
აქტივობა4.ინფორმაციის ანალიზი-10 წ
3 ფაზა-რეფლექსია
აქტივობა-5წყაროზე მუშაობა-10წ
აქტივობა- 6 პრეზენტაცია 4წ
აქტივობა-7 შეჯამება 5წ

No comments:

Post a Comment